donderdag 1 augustus 2013

Shoplog

Omdat ik vorige week geen shoplog ding heb gemaakt (door gebrek aan tijd) komt er vandaag ook alles van vorige week bij. ^^

In de bios met Melvin.. En ja, daar hoort natuurlijk popcorn bij!

Deze extension heb ik gekregen van mijn moeder toen ze terug kwam van vakantie.

Ik hou zoooo veel van pringles !! < 3 We hadden er 3 gehaald.. Naturel, paprika en hot & spicy. We wouden er zo wie zo 2, omdat we dan de pringle disco speaker konden gaan bestellen. xD Komen we er achter na dat we alles hadden ingevuld dat je wel nog 2 euro verzendkosten moet betalen. --' yeahy... en ja, dat kon alleen maar met creditcard. Nog beter.. Niemand hier heeft een credit card! Byebye disco speaker. ;c



Dan nu nog een paar fotoloze dingen die niet echt interessant zijn..


We gingen smoothies maken.. Dus daar hebben we nog aardbeien, yoghurt, bananen en nog een aantal dingetjes die ik niet meer weet voor gehaald. xD

Verder ook nog 2 pakken ice tea gehaald, maar die zijn al opgedronken en weg gegooid. xD Dus daar kan ik niet echt nog een foto van maken. haha

En dan nog als laatste.. 10 euro beltegoed voor t-mobile! Zo dat ik mijn internet bundel weer kon verlengen. haha



Niet echt een intresante shoplog, maar dat komt momenteel echt door zwaar geld gebrek. Ik heb namelijk vanaf volgend schooljaar 100 euro PER WEEK nodig aan reiskosten. We krijgen nog een vergoeding, maar die start pas vanaf oktober. Als ik weer extra geld heb zullen er vast wel veel betere spullen komen. haha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten