vrijdag 2 augustus 2013

Crazy Crystals Nailart kit give away - Floor's Style

Toen ik vandaag bloglovin opende en een nieuw artikel van Floor zag. Ging ik hem natuurlijk meteen lezen!
Omdat ze 100 volgers met GFC heeft bereikt dacht ze dat het leuk zou zijn om een give away te houden. En groot gelijk heeft ze! Het is ook een erg leuk idee!
Ook al denk ik dat ik niet heel veel kans maak om te winnen, wouw ik toch mee doen! De prijs die je kan winnen vind ik dan ook erg leuk, omdat ik mijn nagels altijd wel in een of andere felle, opvallende kleur heb gelakt. Nja, altijd? Bijna altijd..

Omdat ik dit een erg leuke wedstrijd vind (en je op deze manier extra kans maakt (A)) vond ik het wel waard om hier even een extra artikel over te schrijven.

Hopelijk maak ik een beetje kans en krijg ik op eens een mail waar ik super blij van word! : D

Alle andere deelnemers, veel succes! Xx


1 opmerking:

  1. Leuk dat je er een artikel over hebt geschreven! Ik volg je nu trouwens via bloglovin ;) <3

    BeantwoordenVerwijderen