zondag 18 augustus 2013

Mijn week 12-08-2013 -- 18-08-2013

Maandag:

Yeahy, nieuwe week is weer begonnen. ^o^
Vandaag was mijn dag niet zo boeiend. Eigenlijk zo erg dat ik zelf niet eens meer weet hoe ik de dag ben doorgekomen. haha
Wel heb ik vandaag paar dingetjes besteld, wat jullie vast nog wel tegen komen in een shoplog/unboxing artikel. Verder ja, heb ik niet echt iets te vertellen. haha
Oh jaaaaa, mijn broertje moet weer naar school gehhehehehhehehehhe.. Ik kan lekker nog uitslapen tot 3 september.


Dinsdag:

Oeeehhh, Melvin wilt morgen komen. Bliijjjj !! : D
Op mijn vorige laptop had ik het spelletje "Spore". Het is echt super grappig, alleen had ik het op deze laptop nog niet gedaan. Dus dat heb ik vandaag eigenlijk zo 'n beetje de hele dag gedaan. haha Ik denk dat ik er komende maandag een review over ga schrijven als ik er aan denk. Het is echt zo een grappig spel!
Maar ik denk dat ik nu toch beter wel even kan gaan slapen, want het is al laat en moet morgen vroeg op staan, om Melvin op het station op te halen. ; o Good night peepss !!



Woensdag:

Yayayayayayayayay, Melvin was er weerrr !! Hij zit nu weer in trein op weg naar huis. D:
Wekker stond op 6.59 uur, omdat ik 7 uur te mainstream vind. Terwijl ik pas rond 4 uur sliep. Yeahy, korte nacht. Sta ik op, word ik misselijk, omdat ik alles veel te snel wouw doen, terwijl k nog half sliep. D: Ach ja.. Ik was nog net op tijd op station gelukkig om Melvin op te halen die al weer om 8.48 aan kwam. Sjeezzuuuusss, zo vroeg! Ach ja, dat is het wel waard. We zijn daarna ook meteen weer gaan slapen. haha Rond half 7 moest ik alleen weg. NOOHHH MELVINLOOSSS. Ik had namelijk weer mijn aller eerste majorette training na de vakantie! : D Het was zo een gaos allemaal, iedereen was de helft vergeten en twee mensjes uit mijn groep kwamen niet eens opdagen! Ook moet de show heel erg ingekort worden, omdat we al lang over het maximum aantal minuten zitten voor een wedstrijd. xD
Na de training dus weer naar huis  en yeaahyy toen zag ik Melvin weer !!!!! : D Helaas moest hij de bus alweer een uur later hebben. Dus nu is ie er niet meer. D: Ach ja, zaterdag waarschijnlijk weer. En nu heb ik zin in een hamburger. Byeee




Donderdag:

HAPPY BIRTHDAY GRANDMA! Yaayy, mijn oma is alweer 62 jaar. Daar ben ik dus de hele dag geweest. Het was wel gezellig, ondanks dat er alleen maar 60+ers waren, op een enkeling na dan. xD Verder toen ik thuis kwam (net dus), zagen we dat de lamp in het tuinhuisje aan stond. WHUUTT ?!?! Mijn broertje en zusje rennen er dus heen en zien opeens een pakketje in het schuurtje liggen. haha.. Mijn broertje meteen "HET LICHT OP MIJN FIETS DUS HET IS NU VAN MIJJJJ" Dus hij neemt het mee naar binnen. Daar zie ik dat er VanDijk op staan en zeg ik dus meteen dat het mijn schoolboeken zijn. En ja, toen was het pakketje toch maar niet meer van mijn broertje Jarno. xD


Vrijdag:

Whoohh, nog een verjaardag! Dit keer van mijn zusje Danique. Ze werd 13! Helaas heb ik het grootste gedeelte van de verjaardag gemist wegens prive stuff waardoor ik de hele nacht gewoon letterlijk niet heb geslapen. Ik was dus gewoon echt dood op! Nu nog steeds trouwens. xD
Verder kreeg ik toen ik helemaal down op mijn kamer zat een mail van Floor. Floor herriner je je misschien nog wel van mijn post over dat ik mee deed met een winactie van haar. Dit is haar blog: http://floorsstyle.blogspot.nl/
In de mail stond dat ik haar winactie gewonnen had !!! WHOOOOOOOHHHH Ik heb een nail art kit van het merk Pupa gewonnen! : D Ik heb gekozen voor de kleur 005 fluo yellow. Het is echt een heel felle geel. Hopelijk is ie beetje fijn, want ik ken het merk namelijk niet. haha Als ik hem binnen heb denk ik dat er ik nog wel een review over schrijf. ^^ TNXZZ FLOOR !!



Zaterdag:

Yaayy, weer een paar uur in de trein! >< Kom ik in Den bosch roepen ze om dat er geen treinen meer reiden tussen Den bosch en Utrecht. Geen geld voor bus, geen ns bussen. Whooohh --' 1 minuut later komt er op ander spoor een trein aan die wel door gaat naar Utrecht. Dafuq? Uiteindelijk dus nog zelfde tijd op eindbestemming aangekomen gelukkig. ^^ Toen ik uiteindelijk bij Melvins vader aan kwam samen met Melvin die me van station af haalde, had Melvin op eens een super lief kadootje voor me. Had het echt niet verwacht! Maar omggg !! ZOOO AWESOMMEEE !! Echt heel lief !! < 3 Het was een galaxy s3 !!!! Die wouw ik al zoooo lang! : D Echt lief < 3 Fftjes later gingen we eten. 2e keer dat ik bij zijn vader mee at. ;p We aten frietjes. Vlak daarna weer op weg naar Limburg. Komen we in Eindhoven, moeten we trein uitstappen om vervolgens in een trein te stappen met precies de zelfde richtingen. Terwijl die waar we in zaten geen storing of iets had? Wuutt ?? Ach ja, we kwamen uiteindelijk op eindbestemming uit. xD 


Zondag:

IK BEN ZO ZIELIG EN MELVINLOOS D: Hij is weer op weg naar huis, bijna thuis. Nu mis ik hem. ; c Hij is gewoon zo een schatje! <3 Hij maakte me net jalours door smullers te gaan halen. GRRRR.. 
Vandaag stonden we pas rond 4 uur op en toen gingen we bij de mac "ontbijten" met 5 hamburgers en 2 mc flurry's bij elkaar. hahaha Was wel lekker gelukkig. Wat zijn we toch weer gezond bezig. Verder was dagje niet zo speciaal. Toch was het echt een super weekend!


1 opmerking: