dinsdag 23 juli 2013

Wishlist

Yayy! Weer een wishlist!
Dit keer eentje over awesome jurkjes!!

http://www.attitudeholland.nl/haar/kleding/jurken/korte-jurken/kp-heartclaw-dress-white-killer-pan/
Dit is het jurkje KP Heartclaw dresses white van het merk killer panda.
Is ie niet schattig?



http://www.attitudeholland.nl/haar/kleding/jurken/korte-jurken/horror-laced-mini-dress-black-dead/
Dit is het jurkje Threads Horror laced mini dress black van het merk Dead.
De jurk heeft aan de achterkant een open rug, wat ik het nog een leuker jurkje vind maken.


Dit is het jurkje Feline Dress van het merk Cupcake Cult.
Ik ben helemaal weg van poesjes en vind deze daarom ook erg schattig. Het strikje maakt het helemaal af!


Dit is het jurkje Big Bow Dress van het merk H&R London.
Deze wil ik echt al heel lang!


Dit is het jurkje Trix Dress. Helaas staat er niet bij van welk merk het is.


Dit vond ik wel weer genoeg voor deze keer. Hopelijk vinden jullie het leuke kleren! Ik hoop dan ook dat ik ze snel aan mijn kleding kan toevoegen, wat waarschijnlijk toch nog wel even gaan duren. 

Byeezz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten