dinsdag 23 juli 2013

Mijn week #2 - 15-07-2013 - 21-07-2013

Maandag:

Haaj !!

Melvin was er vandaag weer !! Hij kwam gister op eens op het idee om vandaag langs te komen, omdat hij vandaag voor de laatste keer gratis kon reizen met zijn studenten ov! Hij had een kadootje voor me mee. Zo lief!
Is ie niet schattig?

We hebben voornamelijk wat uitgerust op bed en tv gekeken, omdat we beide erg moe waren. Ook zijn we nog eventjes naar de jumbo geweest, om wat te eten te halen.
Vlak voor dat hij ging, kwam ik opeens een super awesome nightwish vlag tegen! Ik was er opslag verliefd op. Als je me een beetje kent weet je dat ik echt die hard fan van nightwish ben. xD
Dit is de vlag:
Toen Melvin net in de trein op weg naar huis zat heb ik de vlag ook meteen gekocht. Hij koste 3 euro, maar omdat de verkoper uit Belgie komt en de vlag 110 kg weegt komt er nog 6 euro verzendkosten bij, wat ik erg veel vond. Toen kwam Melvin op het idee om de verzendkosten te betalen, wat ik natuurlijk echt lief vind. Nu gaat Melvin de vlag voor me kopen en betaal ik hem 6 euro terug. Betaald hij de halve verzendkosten. xD
De vlag heb ik zoals je in mijn laatste review kon zien gekocht op Facebooks GothShop.
Hier nog een keertje de link: https://www.facebook.com/groups/205503646224546/

Dat was het wel weer voor vandaag.

Byeeeezzz < 3 xx


Dinsdag:

Pfff het is pas dinsdag. : \ Wat gaat deze week sloom! Het moet echt snel zaterdag zijn!! Waarom? Dat lezen jullie nog wel. ; )

Vandaag was  echt een heel saaie dag. Ik heb eigenlijk gewoon echt niets anders gedaan dan gechat op skype en facebook en gegamed. o.0 Misschien moet ik de rest van de week toch maar iets nuttigers gaan doen (zoals mijn kamer helemaal opruimen en schoonmaken).
Wel heb ik nog een heel schattige foto gemaakt van het beertje wat ik gister heb gekregen, met een zakhorloge die ik een aantal maanden geleden had gekregen van melvin. ^^ Hij is zoooo cutteee die foto.
Dit is hem ^^


Woensdag:

Yayy !! Weer een saaie dag. xD
Weer net zo als gister niet vee anders gedaan dan gegamed. xD Wel zijn mijn opa en oma op bezoek geweest, wat wel gezellig was. Meteen afgesproken dat ik dinsdag met Melvin met hun mee naar een verjaardag ga, en daarna bij hun blijf eten. Wat erg leuk is, omdat mijn neefje en nichtje die ik bijna nooit zie dan bij hun zijn. : D
Ook heb ik het hoofdspel van de sims 3 weer gevonden! Yeaahyy !! Was hem al zo lang kwijt, waardoor ik hem niet meer kon spelen (door nieuwe laptop). Maar ik heb hem weer !! Hij is nu aan het downloaden. : D
Verder was er vandaag niet echt iets..
Dusss Byeeeeezz


Donderdag:


OMG IK MOET ECHT GAAN OPRUIMEN.. Ik ben zo slecht bezig! Mijn kamer is weer een grote bende en het MOET (van mijzelf) op geruimd zijn voor zaterdag! Ik word zoooo erg afgeleid door facebook en een saai spelletje.. xD Dus ja, weer heb ik niet echt iets anders gedaan als gister en eergister.. Alleen nu heb ik echt alleen maar "roller coaster tycoon 3 wild" gedaan. xD Geen idee waarom, want ik vind het zooo saai! 
Wel heb ik zin in over 1 minuut! Want het nieuwe seizoen van Breaking Amish begint vandaag op TLC! 
Ik ga zeker kijken! Dus k zeg DOEEEIIII




vrijdag:

Hmmm, wat heb ik gedaan? Weer niet echt veel.. Weer gegamed jah.. SLEECCHHTT !! DOE IETS NUTTIGS !! njah, dat heb ik eigenlijk ook wel gedaan.. Me kamer is opgeruimd !! Yeaaahhyyy !! Is het niet mooi?


Zaterdag:

Yeaahyyy !! : D Melvin komt 9 dagen lang hier heen !! 
Vanochtend heb ik de trein genomen richting Gouda, daar zou ik Melvin zien! : D Zijn bus had alleen nieuwe vertrek tijden dus kon ik half uur wachten.. Maar ja, dat was het wel waard. xD Toen hij er eindelijk was gingen we richting zijn vader. Daar was het wel gezellig. Daarna zijn we naar Utrecht gegaan en hebben we nog een hoesje voor zijn tablet gehaald. Toen naar huis toe en ja, dat was het wel weer. 


Zondag:

Oeehhh, 2e dag dat Melvin hier is! Vandaag hebben we niet veel bijzonders gedaan. We hebben eigenlijk alleen maar beetje rond gehangen op mijn kamer. xD En met mijn moeder afspraken gemaakt voor komende week. Want mijn ouders, broertje en zusje gaan een week op vakantie.. 
Kort bericht, maar dat komt, omdat ik niet veel tijd hier aan wil verspillen. Haha

Byeeeee



Sorry voor het laat publiceren, dat komt omdat ik dit bericht niet kan inplannen, zoals andere en ik nu Melvin der is niet elke dag op mijn laptop kan. Sorry. Volgende weekly update komt wel op tijd. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten