maandag 29 juli 2013

Review: charlie and the chocolate factory

Vandaag een review over de film 'Charlie and the Chocolate Factory' of zoals hij in het Nederlands heet 'Sjaakie in de Chocolade Fabriek'. Ik koos voor deze film, omdat Melvin en ik hem afgelopen zaterdag samen hebben gekeken. Natuurlijk kent bijna iedereen deze film al, maar toch vind ik het de moeite waard om hier iets over te schrijven.



De film gaat over een jongetje genaamd Charlie (NL: Sjaakie). Hij woont in een heel arm gezin en wint toevallig een golden ticket om naar de beroemde chocolade fabriek te gaan! Samen met nog 4 andere gaan ze de fabriek binnen. Het is heel anders dan ze maar ooit konden dromen.

De film is makkelijk te begrijpen en voor elke leeftijd geschikt. Er zitten erg grappige momenten in, wat de film echt leuk maakt. De kwaliteit van de film is ook erg goed, al is het een erg oude film.
Ook speelt Johny Depp in deze film! Een acteur die jullie vast allemaal wel kennen!

Ik vind het echt een top film en kan hem eindeloos vaak zien. Hij blijft leuk.
Als je hem nog niet hebt gezien zou ik je echt aanraden om hem snel te gaan kijken. Dus waar wacht je op? Downloaden maar!

Hier een link om hem te downloaden:
http://baymirror.com/torrent/4915276/Charlie_And_The_Chocolate_Factory[2005]DvDrip[Eng]-HBN











Geen opmerkingen:

Een reactie posten