zondag 28 juli 2013

Mijn week 22-07-2013 - 28-07-2013

Door het weinig kunnen bloggen typ ik dit allemaal op zondag avond. De posts zullen allemaal dus niet zo lang zijn en er zullen veel dingen ontbreken. Vanaf morgen kan ik weer normaal gaan bloggen. : )

Maandag:

Over maandag herinner ik me niet meer zo veel. Ik weet dat ik film heb gekeken met mijn lieve Melvin, maar welke? xD We hebben er zo veel gezien. Ook zijn mijn ouders maandag op vakantie gegaan. Yayy huis voor ons zelf : D !! Geen ruziƫnd broertje en zusje meer in huis. xD Ze hebben 50 euro achter gelaten. Dus we overleven het wel. haha
Hier in de buurt heb je zo een lekkere ijssallon. Ze zijn ijssallon van het jaar 2002, 2009 en zelf van dit jaar geworden! Ik hou zo veel van dat ijs. Daar moesten we dus meteen het eerste gedeelte van onze 50 euro aan gaan besteden. Maar dat was het zeker wel waard!



Dinsdag:

Dinsdagwas echt een super gezellig dagje. Melvin ging een eitje voor me maken en hij schoot wat uit met de paprika poeder hahaha, toch was het echt super lekker! Ik denk dat ik ook vaker ga uitschieten.
Ook werd mijn groot oma dinsdag 88 jaar! En mijn neefje en nichtje die best wel ver wonen zag ik eindelijk weer na een half jaar!! Eigenlijk zag ik ze zaterdag ook al. Mijn opa en oma kwamen Melvin en mij dus ophalen. En we gingen op weg naar mijn groot oma met mijn neefje en nichtje er bij. Ze waren al meteen helemaal weg van Melvin. Ook weer een groot deel familie gezien die ik al lang niet meer heb gezien. Een tante gaat me heel veel oogpotloodjes opsturen zei ze ; o omdat ze er toch niets meer mee doet en veel van goeie kwaliteit heeft. Ik dus helemaal blij. haha Na de verjaardag gingen we naar mijn opa en oma en aten we mijn lievelingseten! LOUMPIAAAAA !! Ze waren zoooo groot, maar toch zoooo lekker! Daarna nog even met mijn neefje, nichtje en Melvin rond gehangen bij mijn opa en oma en toen door de storm weer terug naar huis. Mijn neefje en nichtje zijn trouwens pas 9 en 5. Zo schattig!


Woensdag:

Oh waawww, het stormde echt hard dinsdag hier. We kwamen dit op facebook tegen! (Dit is in mijn woonplaats)


Gewoon echt niet normaal meer! Gelukkig is hier geen schade.
Verder op de dag hebben we niet heel veel bijzonders gedaan. Tot dat het opeens rond 5 uur was. We hebben de fiets gepakt en zijn richting de stad gegaan. Meteen frietje bij de Mac gehaald en ijsje bij ijssalon die er tegen over lag. En toen op naar de bios! We waren met zijn 3tjes, Melvin, ik en Mister Swekk
 Maak kennis met Mister Swekk

Weg gingen naar de film 'Now You See Me' Het is een film over criminele illugunisten (of hoe je dat ook mag spellen). Ik vond hem echt heel goed! En zo ver ik begrijp uit Melvin vond hij hem ook erg leuk. ;) Echt een aanrader dus!


Donderdag:

Pfoeehh donderdag, wat was er toen ook alweer. We hebben weer een film gezien. Zoals eigenlijk elke dag. xD Verder zijn we nog eventjes naar de winkel geweest en dat was het volgens mij wel. Oh ja! Melvin wilt beetje gamer van mij maken of zo.. Dus toen ik van de wc of weet ik veel wat terug kwam, stond er opeens minecraft op mijn laptop o.0 ! Best wel lief eigenlijk dat ie dat opeens zo heel random voor me koopt. xD Dus ja, mijn dag ging een beetje op aan Minecraft. (Ik ben zoooo slecht) 


Vrijdag:

OMG MELVIN IS ZOOOO SLECHT !! Er stond opeens WEER een nieuwe game op mijn laptop. xD Deze was wel gratis. haha Hij is zooo leuk en verslavend. haha Het spel heet 'openTTD' Je moet allemaal steden met elkaar verbinden door trein sporen en alles aan te leggen en bussen te plaatsen en alles. Ook moet je fabrieken laten verbinden met steden zodat de steden groeien enzo. En je kan het samen doen! Zo grappig eigenlijk. Haha We zijn het echt de hele dag door gaan spelen. Het werkt zo verslavend.


Zaterdag:

Nog maar 2 daagjes met Melvin! Morgen gaat ie alweer naar huis! NOOOOOOOOOHHHH.. Toch was het vandaag een leuk dagje! We hebben weer de hele dag door zowat openTTD gespeeld. xD 
Ook heb ik hem eind vorig jaar wat geld geleend en dat zou ie terug betalen met een samsung galaxy s3. (Die phone wil ik al zo lang!) Maar op een of andere manier lukte dat maar niet. Dus had ie me voor tussendoor een HTC one X gegeven. xD haha Ik super blij mee natuurlijk, want ik had echt een flut ding (galaxy mini), maar Melvin was er niet tevreden mee. Nu had ie dus eindelijk iemand gevonden die de galaxy s3 verkoopt! We zouden hem morgen gaan ophalen! Haha, super lief!


Zondag:

Zoooo mooi ea! Als het's nachts aan de andere kant van het land bliksemt en je dat van uit je kamer kan zien 's nachts. Het was ongeveer half 2 en ik zag bliksem! Maar ik hoorde niets! Wij dus naar buiten kijken en we zagen allemaal bliksemschichten in wolken verdwijnen! En waaawww het was echt mooi! 
's Ochtends ging de wekker al vroeg. 10 uur! We moeste de trein van 1 uur redden om mijn nieuwe mobiel op te halen. haha. Dus wij gaan op weg richting Arnhem.. We zijn half 3 daar en die verkoper zou er tussen half 3 en kwart voor 3 zijn. 3 uur.... Nog niemand. --' Tjaa, die komt dus niet meer opdagen. Doei nieuwe mobiel.. Helemaal voor niets zo lang in de trein gezeten. Ach ja, het was wel gratis en super gezellig. We hebben echt veel onzin gemaakt. xD Op de terug weg bijvoorbeeld kwamen we een man tegen met een hoedje die Melvin super leuk vond. Ik ook trouwens wel. Alleen had die man dat hoedje verkeerd om op. haha Die man stapte toevallig ook nog de zelfde trein en zelfde wagon in en kwam precies langs ons zitten. Wij beginnen kei hard te lachen en over kleding/petten en alles te praten die achterste voren zitten. En die man maar beetje wazig mee lachen. Hij snapte ons niet helemaal. xD Maar het was wel echt een leuke GRATIS trein reis. xD Gratis door mijn weekend vrij abonnement en voor Melvin door een gratis meereiskaart die we toevallig hadden. ;) Toen we uiteindelijk weer terug waren hebben we even snel gegeten, Melvins tassen ingepakt en toen hem richting bus gebracht. : c Hij moest opeens zo snel gaan, omdat we er achter kwamen dat ie nog al vertraging had. In plaats van een reis van 1,5 uur duurde hij nu 3 uur! Omdat hij 2 super zware tassen mee had ging ie ook nog is eerst naar zijn vader. Zijn moeder kan hem niet op komen halen op station. En nja, na dat ie even bij zijn vader is geweest is ie nu op dit moment pas op weg naar huis. Zijn vader brengt hem. ;) Inmiddels is het alweer 23.25 uur! En hij moet om 4 uur 's ochtends alweer uit bed om te gaan werken!! Zo zielig! Kom ik hem maar helpen morgen. : \
Maarja, dat was wel weer mijn week.. Het was echt een SUPER week, vol met Melvin! Ik hou zo veel van hem!

Byeee xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten