zondag 5 januari 2014

Weekly update!

De eerste paar dagen van het nieuwe jaar zitten er alweer op. Wat zou ik allemaal al gedaan hebben dit jaar? Lees maar snel verder.




Awesome stuff:

  • Maandag ben ik samen met Carola (The velvet roses) naar Eindhoven geweest voor een schoolopdracht. We moesten van elke letter in het alfabet een foto maken. Daarover volgt nog een artikel! Toen we even snel een winkel binnen gingen zagen we een super leuk bolhoedje met katten oortjes. Helaas had ik geen geld bij.
  • Dinsdag was het dan alweer oudjaarsdag. Melvin kwam deze kant op en we hebben gezellig met mijn ouders, broertje en zusje oud en nieuw gevierd met een super lekker toetje (rechter foto).
  • Woensdag heb ik lekker uit kunnen slapen met Melvin naast me en hadden we een dagje voor ons zelf. Iedereen ging familie opzoeken. Wij hadden besloten dat een paar daagjes later te doen.
  • Donderdag kwam een vriendin hierheen om mijn haren te knippen. Ik heb nu weer een pony! Helaas iets te kort, maar dat groeit wel weer bij. Foto volgt nog. Wel heb ik een foto van hoeveel er af is gegaan (2e foto onderaan).
  • Mijn moeder had ook nog super lekkere cakejes gekocht voor 's avonds. Ik heb geen idee wat voor, maar waaaw ze waren zo lekker!
  • Vrijdag kreeg ik opeens een melding van uit Steam (via daar kan je games kopen en spelen) dat Melvin mij een game cadeau had gedaan. Hij was 75% afgeprijsd en kosten nog maar 7 euro. Namelijk de game ANNO 2070. Super leuk spelletje wat wel een beetje weg heeft van sim city. 
  • Zaterdag was Melvin dan weer hier en zijn we mijn oma op gaan zoeken. Super lief, ik kreeg 20 euro van haar.


Niet zo awesome stuff:

  • Met oud en nieuw ging ik 's nachts een wandelingetje met Melvin maken en ik schrok me telkens weer kapot door al dat vuurwerk. Hier is super weinig, dus als je dan na een minuut of twee weer een knal hoort schrik je je kapot.
  • Vandaag (zondag) super veel inkt verspilt om ongeveer 170 kaartjes (op visitekaartfotmaat) uit te printen en vervolgens ook nog helemaal te knippen! Pfoeeeeeh, wat een stapel (3e foto)!
  • Ook is Melvin weer naar huis toe en ga ik hem nu veel ste lang niet meer zien. Namelijk zaterdag pas weer!

Wat heb jij afgelopen week allemaal gedaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten