woensdag 2 oktober 2013

02'10'2012


Precies een jaar geleden kwam je voor de eerste keer richting mij thuis. Het was zo leuk en zo gezellig! Stiekem vond ik je al fftjes super leuk en vlak voordat je ging werd het officieel. Ik had een nieuwe vriend! Ik was echt het gelukkigste meisje op de hele wereld! 


Inmiddels hadden we het al een tijdje, maar hadden we nog geen enkele foto samen! Dat vond ik dus echt niet kunnen eigenlijk. Snel maar een foto maken! HAHAH Hij is zo lelijk geworden. Ook al kijkt Melvin super schattig!





In mei raakte hij geblesseerd aan zijn rug, wat helaas nog steeds niet helemaal over is. Hij viel van de trap door zijn die wat aan zijn been bleef haken. Super zielig! Ik ging dus die dag richting heb om hem te helpen met zijn werk de volgende ochtend. Het was de eerste keer dat ik bij Melvin thuis sliep! Wel op de logeer kamer, maar ja, dat maakt niet uit. haha
Ik had de dag erna met een aantal mensjes afgesproken bij Utrecht Maxi Meeting. Ondanks dat Melvin super veel pijn had is hij uiteindelijk toch mee gegaan. Ook al ging hij al zo ongeveer twee jaar niet meer naar meetings. Hij wouw persee met mij mee. Zo schattig! Daar zijn deze twee foto's en de foto helemaal boven aan gemaakt. Die foto boven aan was de eerste foto die ik echt leuk vond van ons samen! Ben zo blij met die foto! : D
Weer een hele tijd later had ik mijn haren blond geverfd. Dat vroeg natuurlijk weer voor een nieuwe foto! Ik vind mezelf hier alleen zo raar kijken. haha Deze foto is genomen in Hoog Catherijnen (of zo iets), het winkel centrum wat tegen het station van Utrecht Centraal aan licht. Er stond een soort van super grote kist waar je door heen kon lopen. De muren waren versierd met allemaal kleuren. Mij kennende was ik daar dus helemaal dol op! Perfecte locatie dus om mijn blonde haren op de foto te zetten samen met mijn lieffie!


 Niet zo heel veel later, mocht ik voor de tweede keer met toestemming van Melvins moeder bij hem blijven slapen. Dit keer op de bank. Toen we in de trein zaten zijn er twee super foto's gemaakt! Ik vind dit echt de leukste foto's ooit van ons twee samen. Stiekem eigenlijk ook de leukste foto waar ik ook maar op sta! Zo als sommige van jullie misschien wel weten heb ik de foto hier onder ook als profiel foto op facebook. Melvin heeft de foto hierboven als profielfoto op WhatsApp en onze achtergronden op onze telefoons zijn ook allebei die foto hierboven! Hij is echt super! : D Dit was dan ook zeker wel de leukste reis die we ooit samen gemaakt hebben!


Vandaag, precies een jaar nadat je mijn super lieve vriend werd gaat het nog steeds super goed tussen ons! Na school gingen we nog even samen eten bij de Mac en we hadden ons echt helemaal vol gepropt. haha Lekker romantisch, eten bij de Mac. xD Vervolgens liepen we naar de Hema, want jij had een verrassing voor mij. Toen we er aan kwamen zei je perongelijk dat het iets van gebak was. Ik moest mijn lach echt inhouden! Waarom? Lees maar verder. ;) Toen we aan de beurt waren haalde de Hema vrouw een taart tevoorschijn. Er stond een foto van ons op! ZOOO SCHATTIG !!!! : D De taart is hier op de foto hier onder te zien. Vervolgens liepen we naar buiten op zoek naar een niet zo een rustige plek, zodat ik mijn verrassing ook kon geven. Hij mocht niet kijken en draaide zich dus om. Ik pakte een cupcake in de vorm van een hartje tevoorschijn. Cupcakes met appeeell !! Zo lekker! Ik zette er een kaarsje in de vorm van een 1 op en stak hem aan. Hij draaide zich om en lach helemaal dubbel van het lachen. HAHAHA We hadden dus een zelfde soort idee om aan elkaar te geven. Uiteindelijk heeft hij een halve cupcake opgegeten en hebben we toen maar besloten om hem te bewaren tot morgen. Dan hebben we namelijk studiedag en komt hij hier heen! :D We zaten zo vol van wat we bij de Mac hebben gehad! Dat word dus smullen morgen! 


Ik ben benieuwd wat ons morgen te wachten staat! Ik hoop een nieuwe foto te kunnen maken met mijn nieuwe kapsel, want die we vorige week zondag hebben gemaakt was jammer genoeg nog al donker. Één ding weet ik zeker! Het word een super dag morgen! 

1 opmerking:

  1. Ermahgerd, ik was ook bij die maxi meeting in Utrecht haha! Echt lief dat hij die taart had laten maken! <3

    BeantwoordenVerwijderen