zondag 1 september 2013

Mijn week 26-08-2013 -- 01-09-2013

Maandag:

Inmiddels al sinds vrijdag last van mijn rug. Dit kan toch niet meer goed zijn? Donderdag als ik naar de dokter moet toch maar even na vragen als ik dan nog last heb. Door die pijn slaap ik zo slecht en ben ik de hele dag echt al dood moe. Dus ja, saai dagje vandaag. Niets gedaan. :\ Maarja, niets aan te doen.


Dinsdag:

(vandaag en woensdag word op donderdag getypt vanwege ziekte.. Het zal dus niet zo uitgebreid zijn.)
Meehh, beetje ziekjes. yay.. Eigenlijk heb ik zo ver ik me kan herrineren niets gedaan haha. Ik was zelfs te laat met de deur open maken toen er een pakketje werd bezorgd. Toen ik de deur open had was ie inmiddels al bij de buren afgeleverd. Oeps!


Woensdag:

Whooh, nog steeds ziek. En super veel last van mijn rug. :\ MAAARR MELVIN WAS DER :D Ook al had ie er niet veel aan, omdat ik toch alleen maar dood op bed lag. haha Toch was het wel gezellig.


Donderdag:

Vanochtend dood ziek. :\ Niets aan te doen. 10 uur afspraak bij de dokter voor mijn rug. Super erge koppijn toen ik daar aan kwam. xD Na dat bezoek daar helemaal geen last meer gehad van mijn rug, al begint het nu toch een klein beetje terug te komen. Hij heeft er eigenlijk helemaal niets mee gedaan. Alleen een beetje gekeken en gevoeld. Hij denkt dat het door een virusje komt en het zou dan over een paar dagen over moeten zijn. Ik hoop het maar! School begint namelijk weer bijna en dan wil ik er wel vanaf zijn. Verder gaat het nu gelukkig weer een heel stuk beter met me! Hopelijk blijft dat ook zo.


Vrijdag:

Ik zat te denken om wat veranderingen aan mijn blog toe te passen, omdat school weer gaat beginnen en ik veel minder tijd ga krijgen om artikels voor jullie te schrijven. :\ Tuurlijk blijven ze komen! Alleen waarschijnlijk niet meer dagelijks. Sommige dingen ga ik ook bij elkaar voegen, maar ik laat jullie alles maandag weten.
Vandaag weer naar ov mensje gebeld en tja, ov geblokeerd en nieuwe opgestuurd. Hij moet echt maar is aankomen! Nu moet ik één week lang zonder kortingen of wat dan ook van hier naar Utrecht reizen. Vandaag dus ook maar meteen €150,- op mijn ov gezet. Pff, wat een geld. Ook vandaag een pakketje van large binnen gekregen! :D Zo vies! Er zat een snoepje op een flyer die ze mee hadden gestuurd! BAH! Meteen weg gegooid dus. Ik had spikes binnen gekregen die ik al zo lang wouw hebben! Ik heb ze op een haarbandje gezet die ik erg vaak in heb. Het is echt een leuk resultaat gevonden vind ik. ;) Ik zal morgen een foto posten van dat ik hem in heb.



Zaterdag:

Yayy, Melvin was der weer !! Goeie afsluiting van de vakantie dus. ;) Ik ging 's ochtends naar hem toe omdat ik nog een meereis kaartje had en dit de laatste dag was dat die werkte. Dus weer een ritje Weert-Bodegraven en weer terug. De dag begon voor dat ik daar aan kwam al zo goed! Ten eerste had ik me een uur verslapen, toen was er niemand om me naar het station te brengen. Ben ik eindelijk op station krijgt mijn trein vertraging waarna vervolgens mijn oortjes het begeven. Vertraging ingehaald! Whoooh, kan k mijn overstap van 3 minuten nog halen. Of toch niet? Blijft die trein een kleine 10 minuten voor het station staan, omdat er nog een trein stond die eerst weg moest. Byebye overstap. Ach ja, ik kwam er uiteindelijk.. Wel een stuk later dan geplant. xD Toen we op terug weg in Utrecht waren zijn we nog eventjes naar het Grafish Lyceum gelopen, omdat ik de weg ernaar toe niet wist en dinsdag toch al weer mijn aller eerste schooldag daar is. Het is zo een makkelijke weg! Je loopt station uit en gaat meteen de kant op waar de rabobank is (links volgens mij). Bent op het einde van de straat, kijkt naar links en je ziet hem al liggen. haha Zo moeilijk! Toen we weer terug waren op het station maar weer verder gerezen. Verder was er niet echt iets speciaals haha
Wel heb ik nog een foto die ik jullie beloofd had, van hoe het bandje mij zit met de spikes er op. ^^ Hopelijk vinden jullie het wat (mijn mond zit heel raar, daarom dat sterretje. haha). 



Zondag:

Vandaag ging Melvin al weer erg vroeg weg. Awwhhh D: Maar hij heeft morgen kamp met zijn klasje en daar moest ie nog voorbereiding op treffen. Begrijpelijk dus. ;) We hebben ook niet veel gedaan vandaag. haha Wel hebben we heel erg uitgeslapen. Zo erg dat hij al vlak na dat we wakker waren moest gaan. Na dat hij weg ging heb ik nog wat uit zitten rusten, omdat ik erg moe ben. Geen idee hoe dat komt. ;o Wel heb ik nog eventjes een klein lijstje gemaakt van wat ik morgen nog moet halen voor dat school begint. Het zijn maar drie dingetjes dus daar was ik zo mee klaar. haha Dat was mijn dag eigenlijk wel weer
BYEEZZzzzz



Geen opmerkingen:

Een reactie posten