maandag 23 september 2013

Tag: Back2School

 Deze tag heb ik op verschillende youtube kanalen/blogs gezien. Ik vond hem erg leuk en omdat mijn school ook weer bijna begint vul ik hem ook maar even in. ;)


1. Naar welke klas ga je?
Ik ga naar het 1e jaar van het MBO. ;)

2. Meest favoriete ding aan school en minst favoriete.
Omdat ik nog niet bekend ben op mijn nieuwe school is dit erg lastig, maar op andere scholen vond ik het leukste toch om mijn vrienden weer te zien. Het minste vond ik de chagrijnige docenten.

3. Wanneer moet je weer naar school?
Komende dinsdag begint mijn introductie week. 3 september dus.

4. Hoe laat word je wakker?
Erg vroeg, aangezien ik lang moet reizen. 4.45u



5. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken voor school?
Met opstaan erbij ongeveer 1 tot 1,5 uur.

6. Waar heb je zin in?
Het ontmoeten van mijn nieuwe klas en de leuke dingen die we in de introductie week gaan doen. (Wand klimmen, kanovaren etc.)

7. Waar koop jij je school spullen?
Dit jaar alleen maar bij de hema, bruna en een of andere laptop winkel die ik me niet meer kan herrineren.

8. Broek of rok?
Broek!

9. Rugzak of handtas?
Omdat een laptop bij ons verplicht is rugzak. Ik kan hem lastig in een handtas mee nemen. xD Anders zou het handtas zijn geweest.

10. Drie musthaves voor school.
1. Laptop, ik zit namelijk op een grafische opleiding.
2. OV, zonder OV kom ik er natuurlijk niet. xD Ik heb er een jaar traject abonnement op staan.
3. Een flesje drinken, ik heb 's ochtends al de trein om 6.45 en ben soms pas na 19.00u thuis. Wat te drinken zou dus wel erg handig zijn.

11. Beste tip voor school.
Wees jezelf. ;) Al is het soms erg lastig, mensen zullen je sneller accepteren dan als je erg fake overkomt. 

12. Welke agenda heb je?
Hij is lekker simpel en is roze aan de binnenkant. ;)


1 opmerking: