donderdag 8 augustus 2013

Shoplooggg

Yaayy, weer een shoplog met alleen maar saaie dingetjes. xD


Dit heb ik eigenlijk niet gekocht, haha maar gekregen toen ik mijn bankpas vandaag ging activeren om er mee te kunnen rabobankieren. Er zit een random reader in en een uitleg boekje.

Ook dit heb ik gekregen van mijn opa. Er staan allemaal kortingen in en sommige dingen zijn zelfs gratis! Zo kan ik één gratis snack bij smullers en één gratis roomboter croissant bij de broodzaak halen! Super handig dus voor als je geen geld hebt, zoals ik, maar toch nog iets moet eten


Om verder te kunnen met het sorteren had ik nog een aantal van deze mapjes nodig. Ik heb 2 setjes van 25 paar gekocht. Ze waren €2,- per 25. Ze komen van de Bruna.

 Verder had ik voor het sorteren ook nog zo een mapje nodig. Deze komt van de action en is ongeveer €1,- denk ik.

Omdat ik na de vakantie naar het MBO ga, en op het VMBO al mijn spullen heel erg door elkaar had, heb ik toen ik bij de action was meteen maar een map gehaald waar ik al mijn brieven in kan stoppen die ik op school ga krijgen. Zo blijft het hopelijk wat geordend in mijn tas.

RAINBOW PLAKBAANDDD !! Tja, dat kon ik gewoon niet laten liggen! < 3 Het komt van de action, maar ik heb geen idee meer hoe duur het was. haha

Lekker simpele agenda, daar hou ik van. Kan ik er zelf nog iets van maken. ;) Deze was rond de €5,- bij de Bruna. Hoe duur hij precies was, weet ik niet meer. (Fact: hij is roze aan de binnenkant!)

Pennen, altijd handig! Vooral als je bijna door je pennen heen bent en de school over een paar weken weer begint. Mijn broertje begint zelfs komende maandag al!


Dit was mijn shoplog van deze week! Het is meer dan in al mijn andere volgens mij, haha. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten