donderdag 22 augustus 2013

Shoplog / Unboxing

Ik denk dat ik niet meer wekelijks een shoplog/unboxing ga maken, omdat ik vaak zo goed als niets heb gekocht. Zo heb ik voor deze shoplog/unboxing artikel ook maar twee dingen en dat vind ik beetje zonde. Ik ga ze waarschijnlijk plaatsen als ik vind dat k genoeg spullen hebt gekocht om er iets over te plaatsen.


Vandaag heb ik deze oogpotlood van Essence gekocht. Ik gebruik hem altijd als ik make-up op heb, omdat hij echt heel fijn te gebruiken is voor op je waterlijn. Hij kost €1,60


Ook heb ik op Attitude deze piercing besteld, die ik uiteindelijk niet heb kunnen in doen en nu dus te koop staat. Best wel jammer. Hij kost €1,49. Ik heb de roze versie ervan. ;)


De foto's heb ik deze keer van google/attitude gehaald, omdat ik geen zin had om foto's te maken. ghehe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten