zondag 11 augustus 2013

Mijn week - 08-05-2013 - 11-05-2013

Maandag: 

Heeyy mensjess !!

Vandaag ben ik weer eens een stuk verder gegaan aan het sorteren van mijn spulletjes! Pfoeee, zo veel werk! Het schiet echt niet op. haha Ik kom er wel, hoop ik. Verder ben ik nog met mijn moeder naar de winkel geweest, om een paar ingrediƫnten te halen. Ik zou vandaag namelijk gaan koken!! Ja, ik! Niet te geloven toch? Het was nog eetbaar ook. Ik had een soort van pasta recept gemaakt. Niet zo moeilijk op zich, anders was het zeker mislukt.
Op mtv kwam ik ook altijd de serie "Hollywood Heights" tegen. Hij leek me zo saai! Toch ben ik vandaag begonnen met het kijken van de serie via mtv.nl en hij is eigenlijk nog best wel leuk ook. haha Ik ben nu bij aflevering 3 en ga zo maar weer verder kijken. ^^ Fftjes wat ontspanning tussen het sorteren door moet soms ook wel kunnen ea.
Als je ook wilt kijken, hier een link: http://www.mtv.nl/shows/1398-hollywood-heights/video/44129-hollywood-heights-seizoen-1-aflevering-3-eddie-s-songwriting-contest  Je kunt hier alle 80 afleveringen op vinden. Veel kijk plezier. ;)



Dinsdag:

Rustig dagje gehad vandaag. Ik kon niet verder met het sorteren van mijn kaartmaak spullen, omdat k mapjes te weinig heb. : o Dus die ga ik morgen of zo maar weer halen. haha.. Daarom ben ik vandaag maar begonnen met het sorteren van mijn make-up. Zo veel sneller allemaal! Het was binnen een half uurtje helemaal klaar !! Ik heb dan ook meer dan de helft aan mijn zusje gegeven en een heel groot gedeelte weg gegooid.

Zo zag het er eerst uit:

Zoals je ziet was het een grote bende! Ik heb daarom nu al mijn haar spullen links, make-up in het midden en nagel spullen rechts staan. Heel stuk netter als je het mij vraagt!


xD op deze foto lijkt het nog rommelig. Alle zelfde soort dingen staan nu bij elkaar wat je wel kunt zien, dus je merkt wel dat ik er aardig wat aandacht aan heb besteed. ;)


Woensdag:

Life suckt.. >< Maar dat komt vast wel weer goed : )
Mijn dagje.. Ik werd wakker.. Ik ging eten.. blablabla.. Even later maar omgekleed, make-up gedaan en toen met mijn moeder naar Meijel gereden om het wedstrijd jurkje van majorette te passen. Ik was een bij !! bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz  Tijdens de show moeten we namelijk bijtjes voor stellen. haha Daarna op naar Weert en naar de action. Ik heb er tijd terug gewerkt, maar letterlijk NIEMAND herkende me. Nja, toen had ik ook nog bruin haar ensoow, maar dat was wel grappig haha.. Toen weer naar huis en fftjes later kwamen m'n opa en oma nog eventjes langs. 
Dat was mijn dagje eigenlijk wel weer. haha.. Niet echt intressant eigenlijk, dus ik stop maar gouw met typen voor dat jullie je gaan vervelen xD

Dooeeeeeiiii Xx


Donderdag:

Whooohhh, het is alweer bijna weekend! Dat betekend dat ik Melvin weer kan zien! : D Dit keer zal ik voor komende zaterdag toch maar wel een artikel gaan inplannen. xD Denk dat ik die morgen maar alvast ga typen en dan zaterdag gewoon via mijn mobiel upload! 
Maar ja, vandaag.. Ik kon vannacht niet slapen. Noooohh, zielige mij. Ik sliep rond 4 uur, half 5 en werd wakker om half 8. >< Nja wakker? Ik sliep nog half, maar kwam niet meer in slaap.. Dat ging zo door tot ongeveer 12 uur 's middags. haha Fftjes klaar gemaakt, want ik zou met mijn moeder nog weg gaan en toen kwam ik beneden, was mijn moeder NET vertrokken naar de winkel. Kon ik als nog een hele tijd wachten. ; c Ach ja, maar wat gegeten en spelletje gedaan en toen kwam ze weer terug. ^^ Toen gingen we op weg naar de Rabobank om telebankieren aan te zetten op mijn bankpas. YEAAHYY IK KAN TELEBANKIEREN! Ga ik paypal aanmaken, wilt ie hem niet pakken. --' yeahyy.. Morgen maar even bellen, want ik was net te laat. Ze waren net gesloten toen ik eigenlijk wouw bellen. Ach ja, komt allemaal weer goed. : D Hoop ik. Verder heb ik niet zo veel gedaan dus ga ik nu maar is een heel groot gedeelte sorteren van mijn crea stuff en hopen dat ik niet opeens dood neer val uit verveling. 

I'm backk !! Voor heel fftjes. In plaats van dat ik ging sorteren ging ik op youtube.. en dit filmpje is gewoon echt genius !! Die moeten jullie gewoon echt zien!


Vrijdag:

Yaay, morgen Melviiinnn : D Mis hem zooo hard! 
Yeaahyy ik heb mijn piercing ongeveer een maand! Dat betekend dus terug naar piercingzaak! Of ja, eigenlijk is het een tattooshop. haha Ik kwam daar dus aan en sjeeezz het was druuukkk !! Ik heb ongeveer een kwartier gewacht, en toen was ik aan de beurt. Na een halve minuut kon ik alweer gaan. Op naar huis dus! Mijn piercing is helemaal goed! Niet ontstoken of wat dan ook gelukkig. Toen ik thuis kwam wouw ik dus meteen een andere piercing in. Ik koos voor deze:
Hij komt van large.nl, maar is helaas niet meer te koop. Ik ben zo blij dat ik hem nog heb weten te bemachtigen! : D Hij zit zo bij mij (net iets te groot, maarja):
 <3


Zaterdag:

Vandaag was echt super chil !! Ik stond half 7 op >.< en rond half 9 uur had ik de trein richting mijn super lieve vriend : D yaayy eindelijk weer Melvin. haha Kwart over 10 kwam ik er aan en gingen we nog fftjes naar de winkel. Melvin had nog niet gegeten dus fftjes broodje voor hem gehaald. Toen namen we de trein naar Heerlen om iets op te halen (wat zie je in mijn volgende shoplog). Daarna weer richting Weert! : D Melvin en ik waren beide echt dood dus toen we thuis waren vielen we letterlijk meteen in slaap. Rond 6 uur begon er een muziek feest met echt heel slechte muziek hier in het dorpje. Het duurde tot 1 uur 's nachts. We zijn er niet geweest, maar omdat het hier om de hoek is konden we alles perfect horen.  Jammer genoeg. xD Het was echt slecht! Dat was het wel weer voor vandaag.


Zondag:

Waawww, wat hebben wij uitgeslapen vandaag! Ik werd net voor 3 uur 's middags wakker. o.0 Terwijl er echt veel lawaai was! er was hier in het dorp namelijk een feest. Festynder. Dat is een feest waar het hele dorp leeft, zoals in het jaar 1800. Om er naar toe te gaan moet je alleen wel 7 euro entree betalen, daarom zijn we daar ook niet geweest. xD Vond het niet echt waard, ben er toch al zo vaak geweest en Melvin leek het ook niet zo leuk. Omdat we zo dicht bij wonen konden we als nog van alles horen. Allemaal oudbollige muziek enzo. haha Rond 9 uur 's avonds stonden Melvin en ik weer op station en kon ik Melvin gaan uitzwaaien. D: Nu mis ik hem weer! D: Niet leuukkk.. Ach ja, moet ook ea. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten