maandag 23 september 2013

Tag: What makes me happy?

Deze week weer een tag die ik erg leuk vond. Hij komt weer van Amy-Denise.


Van welke mensen om je heen word je blij?
Voornamelijk word ik altijd wel blij van mijn super lieve vriend en mijn friends. Ze betekenen zo veel voor me.

Van welke make-up producten word je blij?
Ik word van veel make-up bij, maar als ik dan toch moet kiezen van eye-liner en mascara. 

Van welke films word je blij?
Dat is een moeilijke. Ik kijk namelijk vaak horror, maar daar word ik niet echt blij van. Als het dan echt om blij worden gaat, moet ik toch kiezen voor een comedy film.

Van welke internetsites word je blij?
Meestal word ik wel blij van bloglovin.com en van facebook.nl. Van bloglovin, omdat ik dan altijd weer leuke blogs tegen kom die ik kan gaan lezen en van facebook, omdat, ja, ik weet eigenlijk niet echt waarom. xD

Met welke eigenschap van jezelf word je blij?
Ik ben erg blij met mijn doorzettingsvermogen. Ik geef nooit snel op en dat is erg handig op veel momenten!

Van welke hobby word je blij?
Deze vind ik echt heel makkelijk. Dat is majorette! Dat doe ik ook al ongeveer 9 jaar lang.

Welke mensen maak je met deze tag blij?
Iedereen die hem leuk lijkt om te maken, mag hem over nemen! Ik noem niemand in het speciaal. Voel je vrij om hem te kopiĆ«ren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten