maandag 23 september 2013

Review: false lash effect mascara max factor

Haajj !!

Vandaag weer een review. Dit keer over de mascara die ik al lange tijd gebruik.
Ik gebruik al ongeveer 1,5 jaar lang de mascara False Lash Effect van Max Factor.

Op het begin gebruikte ik altijd de gewone.                









Tot dat ik er achter kwam dat ze hem ook waterproof hadden! Natuurlijk ging ik toen die gebruiken, omdat het altijd handig is voor als het regent of ik ga zwemmen of iets.

















Het verschil tussen de 2 mascara's is eigenlijk helemaal niet te merken! Ze werken super fijn en goed. En de waterproof versie is ook nog echt waterproof! Toen ik laatst ging zwemmen was er niets uit gelopen of wat dan ook.
Toen ik deze mascara pas net had, vroeg ik aan mijn moeder "Zie je wat aan mijn wimpers?" waarop mijn moeder antwoorden "Heb je je nep wimpers weer eens op?". Het valse wimper effect zie je dus blijkbaar echt.

Ook is de mascara makkelijk te verwijderen met oogmake-up remover. Erg handig dus.

Hier een foto van wanneer ik de mascara op heb.













Ik merk echt dat ze mijn wimpers een stuk langer maken. Ben dus erg tevreden over deze mascara en heb de 16 euro die ze kosten er dan ook voor over.


Dit zegt Max Factor er zelf over:
Onze grootste borstel gecombineerd met onze ultieme lengte mascara geven samen jouw wimpers een 100% glamour look. Voor volle lange wimpers heb je nu nog maar 1 mascara nodig.. False Lash Effect Mascara geeft volume + lengte. Deze mascara is verkrijgbaar in de kleur zwart.


Ik hoop dat ik jullie genoeg heb geïnformeerd en dat jullie een goede indruk heb achtergelaten van deze mascara. Op een schaal van 1 tot 10 geef ik hem ook zeker een 10! 


2 opmerkingen:

  1. Ik heb de tweede heel lang gehad, nu heb ik ''2000 calorie'' van max factor die is ook waterproof. Ik vind ze beide fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik deze maskara ook en ben er ook erg blij mee! Zullen we elkaar volgen op bloglovin?

    Liefs,
    Françoise

    http://ourvisiononbeauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen